Break it dawn

Hejsan,

Jag kom hem för ca 1 timme sen och pratade lite osv. Jobbade från halv 11 till halv 7 idag, vilket blir imorgon med. Sena dagar gillar vi inte. Har fått se lite om hur systemet går till idag. Nu ska jag äta lite sen kolla på One Tree Hill! Jag fick ju bara se på 2 avsnitt igår eftersom David inte gillar det. Ahopp, har ingenting att skriva om. Kommer kanske bilder i helgen. 

Emma Mathilda Lidberg. Du är min bästa vän och har alltid varit, vilket du vet väldigt väl. Jag finns för dig hela tiden, ring, kom, smsa vad du vill. Jag lyssnar alltid på dig. Sitt inte inne med problemen för att du är rädd att det blir jobbigt för dina vänner att veta. Jag vet att iaf jag skulle hjälpa dig till 110% vad den än handlade om. Jag älskar dig för den du är, tack för att du finns i mitt liv!<3





Kommentarer
Postat av: emma

Jag älskar dig jävligt mycket Felle <3

2010-08-03 @ 21:21:09
URL: http://lidbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0