I am falling

Hejsan,

Idag när jag skulle hem från David så gick jag ut typ 10 min innan den skulle gå. Då började det ösregna, hagel och skit alltså. Fyfasen va jag blev blöt. Stod där i regnet i 15 minuter. Sen kom bussen och sa det regnar lite va? jag stod där med mörk skjorta, dyngsura tights, pölar i skorna. Fyfan alltså. Har inte gjort alls mycket idag. Kom nyss hem från kusinerna, jag har hämtar One Tree Hill , säsong 4! Så  nu blir det att starta det och kolla tills jag ska sova. Imorgon blir det Linköping med Jossan. Tar bussen 11.15. Innan jag går på den kommer Sofia och så får jag köpa ett halsband som hon har gjort. Sjukt fint. Blir en trevlig dag i Linköping imorgon tror jag nog!!




så sjukt söt!!!

jag när regnet lagt av lite. det ska vara färgen på axeln.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0