I don´t wanna wake up lonley,

Hejsan igen,

Idag har jag faktiskt haft det roligt på vätterviksbadet. Jossan och jag fick åka en el-bil runt hela campingen och kolla om alla stugor var rena och fina. Det var så roligt att åka runt i den där bilen alltså. Först bara: "oh no, hur ska jag klara det här?" men man ville inte sluta när man väl körde. Hoppas på att få åka imorgon med o kolla stugor. På Eftermiddagen så fattades det ett vinglas och en kaffemugg i en villa vagn. Så dom frågade om Jossan och jag ville ta el-bilen dit och ge det. Tackade självklart ja till det, så fick åka runt lite idag. Kom hem för ca 1 timme sen. Väldigt skönt! Snart kommer min finaste pojkvän hit, har inte träffat honom på 2-3 dagar:o Så inatt kommer han o sover här. Han kommer få sova kvar eftersom jag börjar vid 8 imorgon, slutar 4! NIIICE! Imorgon ska jag hem till David och ha det mys, eftersom vi har 13 månader imorgon. Sjukt va tiden går fort:o! 
Bilder på el-bilen kommer nu:




Haha älskar bilen asså!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0