I hate to see you fight.

Hejsan,

Jag kom hem vid halv 5 inatt så blev inget bloggande då. Ska berätta lite om igår då. Började med att jag o David vaknade o läste o sen drog han hem kring 4. Då kom Jossan hit. Vi snackade o hade det nice. Kom fram till att det var en klassfest hos Calle. Och att det var våran sista riktiga kväll innan praktiken. Jossan och jag drog oss till Rimini och käkade pizza. Sen mötte vi upp Emma och drog oss hem till Calle. Där var det fullt ös. Dansade i sofforna och på borden, galet nice. Vi taggade till, smakade lite drickor och sen dansade jag lite med. Snackade med folk. Vid typ 12 drog vi ner till varamon och trodde det skulle vara fest. Men nejnej var lite folk så vi drog tillbaka till Calle igen efter att ha snackat med en stockholmare. Hos Calle blev det drag igen, sen kring 3 drog väl alla hemåt. Jag, Jossan, Calle, Max och Jocke städade och fixade bort allt äckligt. Så vid halv 5 drog jag hem. Somnade fort som fan! Vaknade kring 11 av en hemsk dröm, somnade om till 3. Så nu ska jag nog ta på mig lite bättre kläder och dra till Calle o låna One Tree Hill säsongerna. Ikväll / om 1 timme blir det att åka till Hamnkrogen o äta med familjen. Myyyyyys! 

Jag börjar jobba imorgon vid 10. Det blir nog kul får man hoppas. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0