It´s not you

Hejhej,

Inatt sov jag hos David, jag åkte dit typ 9 igår. Vi kollade på film, åt godis och bara mös. Sen la vi oss och sov. Imorse vaknade jag av att han åkte först till Motala med sin syster sen kom han o la sig i 1 timme igen. Sen vaknade jag av att han gick upp och fixade sig. Sen somnade jag om till halv 11. Då väcktes jag av min klocka på mobilen. Jag fixade mig och drog ut till bussen. Skulle till tandläkaren för jag har fått en glugg. Men då har dom ju självklart stängt till 12. Så jag gick runt på stan lite. Sen gick jag hem. Vid halv 2 drog jag mig till tandläkaren igen, sa till så sa dom att det skulle bli så. Sen fick jag boka in en tid till mitt fäste som har släppt. Så ska dit halv 8 på fredag. Sen bokade jag om min rönkenundersökning av munnen med, ska dit den 28 oktober med. Sen satte jag mig på stan med Emma och fikade, eller aa hon fikade. Satt där typ 2 timmar. Sen gick runt lite. Så nu ska jag börja med min APU-uppgift. Jag kommer bara göra högst 1 sida kan jag lova er. haha. Förstår knappt frågorna. aja. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0