Jag vet att det kan vara svårt att förstå

Hejsan,

Jag vaknade vid 10 idag. Det är fasen rekord! Väntade på att Emma skulle vakna, så jag försökte väcka henne genom att ringa(a). Men hon vaknade inte förän vid 3:o Då åkte jag hem till henne kring 4. Jag var as cool idag tyckte jag faktiskt. Emma och jag åkte till McDonalds och satt där från typ 5-6 till halv 9. Slappade och pratade. Pappa fick komma och hämta oss, vi släpptes av hos Jossan, pratade lite med henne, sen åkte jag hem och Emma till henne. Nu sitter jag här vilket jag gjort den senaste timmen. Ska starta nästa One Tree Hill avsnitt nu och kolla tills jag somnar! Jag hatar att sova ensam vilket alla har förstått nu. Hoppas att David kommer o sover här i veckan. 


Emma och jag när vi var små!<3

Jag och Calle var sjukt lika:o!

vi alla har varit små en gång.

HAHAHA!

Jag och Karin!

OMG! Julia, jag och Jossan!

HAHAA FAN VA JAG SKÄMMER UT MIG! men visar bara mitt äkta jag!;) Alla bilderna är sjukt gamla minst 4 år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0