jag vill ha pengar

Hejsan,

Jag vaknade för ca 1 timme sen. Nu ska jag fixa mig och kanske äta någon frulle. Sen drar jag till stan med Emmagumman!<3 Jag ska köpa lite och antagligen ska vi fika med. USCH SÅ JAG ÄTER SKIT! Jag vet det själv med, men när skolan börjar så ska jag inte äta något godis eller så på vardagarna. Tydligen ska jag träna med LSW tjejerna nästnästa tisdag. Nervös!!!! Aja, har inte tid att skriva mera nu. Jag ska försöka få hit min älskling inatt, aee usch va jag inte sover lika bra när jag är ensam. Vaknar flera gånger under en natt när jag sover själv, men när någon sover här så sover jag underbart! Fattar inte varför? hehe

Jag måste bara säga en sak till er alla! Att jag älskar mina vänner så sjukt mycket alltså! Ni är dom bästa man kan få tag på! Tack för att jag får känna er:)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0