Lets go!

Hejsan,

Det blev ingen bloggning igår för efter praktiken satt jag och slappade sen kom Jossan hit. Vi lagade mat och snackade. David kom och åt med oss, sen tog vi våran bil och hämtade upp Tobbe så åkte vi 4 till Linköping och kollade på RixFm festivalen, dock så kom vi så vi bara fick se Erik Grönwall. Sen gick vi runt i Linköping ett tag. Påvägen hem drog vi McDriven och köpte glass. Släppte av Tobbe, släppte av Jossan så sov jag och David på direkten när vi kom hem. Mysigt som alltid. Idag vaknade vi kring 10, fixade oss lite sen åkte David hem "/. Jag la mig och kollade på One Tree Hill i några timmar sen kom Jossan och kollade klart med mig, och nu dunkar vi Justin Bieber, Jossan dansar och mimar. Haha hon är galen. Ikväll drar vi hem till Calle(min kusin) på fest. Niiice kommer det bli. Får se om man kanske åker ner en sväng och kollar på Davids pappas band som spelar på sjövik ikväll.(y) Jag ska börja fixa mig lite nu. Jag har ingen aning om vad jag ska äta ikväll eller hur dags jag ska vara hos Calle. haha jag lever i frågor ;).

Bilder på kläder kommer senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0