Lista.

berätta fyra sanningar om dig själv
-
Jag är rädd för mörker.
-
Jag är beroende av min pojkvän.

- Mitt självförtroende är nere på 0.
- Jag hatar åskan.

berätta fyra saker du gjort i dag
- Jag har varit på stan.

- Varit hemma hos Daniel med folk.
- Jag har cyklat i spöregn.
- Jag har myst på Emmas altan.

berätta fyra saker du har på dig just nu
- Ett linne

- Bh
- Trosor
- en toffs?

skriv ner fyra saker du hatar
-
Omoget folk.

- Insekter.
-
Att jag inte har massa pengar.
-
Att jag inte är 18 år.


skriv ner fyra saker du älskar
- Min familj.
- Mina vänner.

- Min David.
- Min mjukis dress.


Mohaha. nu ska jag lägga mig o sova. Godnatt:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0