Tears don´t fall.

Hejsan,

Jag vet inte vad jag gör uppe såhär tidigt:o Men jag somnade vid typ 1 igår så det kan vara därför. Idag ska jag nog träffa Emman! Får se vad vi gör, och vi får se när hon vaknar ;D haha. Jag ska kolla på några One Tree Hill avsnitt nu, kollade bara på 1 igår, det var långt o jag var trött och hade ont i huvudet. Dock fattar jag inte varför jag jämt får ont i huvudet. Värktabletter hjälper inte emot mitt huvud heller. Jag har kollat upp ögonen och det är inte det? kanske kan vara för jag är stressad. Men man är ju inte stressad på sommarlovet? aja. Får väl söka hjälp hos någon doktor. jag börjar jobba imorgon igen med. Hoppas att man står ut i 2 veckor till. Jag börjar få lite smått panik för att skolan börjar igen. Jag orkar inte med alla läxor o skit. Men ska bli kul att träffa alla i klassen och veta vilka alla nya 1:or är. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0