This is my life.

Hejsan,

Idag var första dagen i skolan och det var ganska okej. Dock förstår jag inte hur jag ska orka med 2 år till. haha jag klarar mig nog. Jag har precis skickat iväg min APU-rapport och jag hoppas att det gick bra:o Tyvärr är jag påväg att bli sjuk, så jag tog nyss någon Ca jang(stavning) sak. Hoppas att de hjälper. Nu ska jag lägga mig ner och kolla på One Tree Hill tills att maten är klar. Efter den ska jag sova! Så det här blir enda inlägget idag.

Inatt sov David här btw, fan va jag älskar honom alltså. Hur arg jag än kan bli på honom så är han alltid lika underbar och får mig att skratta och bli glad igen. Tack till att jag har min pojkvän! =D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0