Everybody is looking for time.

Hejsan,

Nu sitter jag hemma hos David utan honom. Han är ju i skolan. Så jag ska ta bussen hem om typ 1 timme. Då ska jag hem till Jossan och göra någonting kul. Igår kom jag till David vid typ 9, då la vi oss och kollade på någon film. Eller det var David som kollade medan jag låg emot hans bröst och vilade(a). Sen la vi oss och skulle sova. Så la jag mig på golvet för han skulle kunna sova eftersom han skulle till skolan, men då vägrade han sova innan jag kom tillbaka. Så blev att gå upp o lägga mig ändå;D. Han gick upp utan att jag märkte någonting:o Han väckte mig och sa att han skulle åka och att ett glas vatten var i rummet så att jag kunde ta mitt piller. sötnosen(a)

Jag på våran 1års dag!

Minnen som aldrig försvinner!!! Grillning i Vadstena.

Mitt knä såg ut som en gubbe;D

Ullaredsresan!!!

Väntan på bussen.

finaste pojken!<3

Emma och jag bakade kladdkaka(a)<3

Utklädd till kille med Jossan<3

Snöbollskrig med Jossan,Julia och mamma.<3
Fika med Johanna<3

Fick bli alla bilder, snodde från Davids dator!(a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0