Vi ska klara det här!!

Jag brukar inte vara rädd, men tyvärr så börjar jag känna en rädsla av att förlora min älskling.
På tisdag så börjar jag skolan i Vadstena och han går i skolan i Norrköping.
Det känns som vi aldrig kommer hinna träffas. Jag är sjukt rädd.
Visst jag ska ta vara på det vi har nu, och försöka klara av det här tillsammans.
Vi kommer förhoppningsvis att träffas på helgerna och kanske vissa kvällar.
Jag tror att det kommer bli sjukt svårt för oss.
Men jag hoppas och tror att vi kommer klara oss ett tag till iallafall.
För jag kommer alltid att kämpa för dig David! Du är mitt livs kärlek.
Jag kommer aldrig att glömma dig.
Vi har snart varit tillsammans i 14 månader och det är ingenting som man släpper bara sådär.
Det vet jag att du aldrig skulle kunna göra heller.
Vi ska kämpa oss igenom det här. Vi ska klara oss i 2 år.
Jag älskar dig David Wallman!<3


Våra minnen flyger runt i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: david

Naw:) det kommer antagligen bli svårt men det klarar vi:)<3 och kalrt att jag kommer kämpa för dig baby :D<33 Jag älskar dig <33

2010-08-26 @ 13:19:53
Postat av: Felle

Naw älskling! Tack för att du alltid finns för mig!! du är mitt allt!<3333333

2010-08-26 @ 13:23:07
URL: http://someoneisperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0