- Min bästa vän

Okej nu ska jag berätta lite om min bästa vän. 

Hon heter Josefin Leinar och vi har gått i samma klass sen i 4an, det var alltså då vi lärde känna varandra. Vi blev ganska tajta direkt och sen dess har vi alltid förknippats ihop. Vi kan kallas piff och puff, kling och klang och sånt. Hon är helt störd vilket är det bästa med henne, hon är galen, glad, konstig. Allting som jag med är ;) Tror det är därför vi är så nära varandra. Hon är den som kan gå mig på nerverna och man vill verkligen slå henne, men hon är världens goaste människa. Jag berättar allting för henne men man får tvinga ur henne saker. Hon hjälper mig alltid om jag behöver det. Och Jag litar på henne till 100%. Vi har gått i samma klass i snart 7 år och jag skulle inte klara mig utan henne. Hon livar upp min tråkiga vardag. Hon hatar kramar och sånt. Vilket jag också gör när det gäller mellan kompisar. Vill bara säga Tack Jossan för att vi finns i mitt liv.




Jag älskar dig min fina bästa vän! :*<3

Kommentarer
Postat av: jossan

nawwww:D:D älskar dig mest, bästa kömpis!! även fast du har diabetes oså:D<3

2010-12-09 @ 18:10:12
Postat av: David

Haha vad söt du är felle .D <3 och jossan bara jävlas om diabetesen döh ;D <3

2010-12-09 @ 22:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0