- Min nuvarande kärlek

Jag orkar inte skriva om allt som jag la in, men har skrivit om det mesta. Nu gör jag den sista.

Min nuvarande kärlek heter David Wallman, han har även varit min kärlek i snart 1½ år. Vi är väldigt lika i sättet men har olika tankar på saker o ting. Jag har fått många underbara minnen sen vi träffades den 6 Juli 2009. Det var då jag föll ordentligt för dig, visste att du skulle bli min. Vår första kyss var underbar och allting efter det har varit perfekt. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig nu när jag vet hur det känns att dela allting med dig. Jag ser en framtid med dig, barn, hus och kärlek. Det är exakt vad jag ser när jag tänker på framtiden. Och allting har med DIG att göra. Visst man kan väl inte bestämma sånt nu, vad som helst kan hända. Vi har tjafsat en del på senaste tiden, men det går inte ens att jämföra med hur bra vi har det. Varje gång jag ser dig så slår mitt hjärta ett extra slag. Varje gång jag hör din röst så börjar jag le och blir helt varm i kroppen. Efter 1½ år och jag kan fortfarande känna den där pirriga känslan i magen! Jag är så fruktansvärt kär i dig. Du har förändrat hela min värld, jag tänker positivt på det mesta för jag har dig. Tack för att jag får uppleva allt med dig älskling! Jag älskar dig med hela mitt hjärta, och det kommer jag alltid att göra. <3333



min finaste, jag kommer aldrig att lämna dig!<3

Kommentarer
Postat av: David

Naw, underbaraste galningen(a) <3

2010-12-14 @ 22:13:16
Postat av: Hanna

jag har sagt det förut och jag säger det ige, ni är så sjuukt fina tillsammans och jag kan (även om jag knappt känner er) inte tänka mig felle utan david , för när jag första gången pratade med dig felle, då hade du din prins och jag hoppas att ni kommer hålla ihop länge ! :D <3

2010-12-16 @ 16:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0