- Vad är kärlek

Det finns så många sorters kärlek.
Men om man ska prata om kärlek till tjej/kille så ska jag berätta lite.

Det pirrar i magen när man ser personen,
man börjar le när man hör personens namn,
att se varandra djupt in i varandras ögon och säger "jag älskar dig",
att varje dag kunna tänka på det fina ni har. 
Tyvärr finns det även smärta bakom den här underbara känslan.
Att bli sviken/dumpad eller bara sårad.
Men för mig så tycker jag att den bra sidan går före all smärta.
Jag har varit med om smärta och även om det underbara.
Jag är helt fruktansvärt kär i min pojkvän,
och skulle det ta slut så kanske jag skulle säga att man inte ska bli kär eller någonting,
men jag hoppas verkligen att allting kommer att hålla i sig.
Jag kommer alltid att älska min pojke, för han är hela min värld.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0