2010!

Januari:

kollade på östgöta inomhusfotboll typ 5 dagar!

bowlade & åt på njuta med fina tjejer!

Februari:

åkte till Ullared med mamma och david!

Gran Canaria med fina Emmsen&Jossan!<3

videon som jag gjorde till min fina pojke!<3(a)

Mars:


var uppe i Björkliden, o fan va underbart fint!

April:

åkte till sthm med fina mammi, kollade på bounce,
träffade söten Ella och shoppade.

färgade håret svart!

grillade med fint folk från klassen+pojken!<3

firade valborg med fina flickor!<3

Maj:

stockholm med skolan!

dålig bild. roadtrip till vadstena med Emma, Jossan, Stina o David!

chillkväll på altanen!

jag var mästerkock? haha

mysiga dagar med min fina!<3

kollade på balen! Sandra och Oliver!

Juni:

hade fina tjejer hemma på midsommar!

en underbar helg i sommarstugan med fint folk!<3


studenten tog både pojkvännen och bror!<3

Juli:

fiskade en del.

bytte lite stil

firade 1 år med min underbara älskling!<3

lanade hos max!

fest hos Calle!

Augusti:

hade praktik<3

det regnade en hel del ;)

myste med bebisarna!

umgicks en hel del men bästa vännen!<3

September:

borensbergsmarknad/firade sofia!<3

tränade fotboll 1 gång;D

fick hem mitt fina armband!<3

Oktober:

var i Estland och Lettland med skolan! underbar resa!

tacokväll hos Amanda!<3

November:

var hästtjejer på trippelbollen

ute och gick med min fina pojke!<3

julpyntade

skolfotot!

började lyssna mer på JB!
+ det var en jobbig månad!

December:
'
min fina pojkvän!<3

julafton+min födelsedag= paket och släkten<3

klippte mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt riktigt bra grej du gjorde! Fint att du satte ihop bilder på hela året ! :D hoppas du får ett lika bra år som du verkade ha 2010 , om inte bättre :) <3

2011-01-02 @ 00:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0