en presentation om mig själv.

Jag heter Felicia Håkansson, men kallas oftast för Felle. Jag är född den 26 December 1993. Så jag är alltså fortfarande 16 år. Jag bor i Motala, och går i 2an på Vadstenagymnasiet. Jag är dock väldigt lat och orkar nästan aldrig ta tag i saker o ting. På fritiden så är jag oftast med mina vänner och min pojkvän. Josefin Leinar är min närmaste vän som jag säger allting till. Min pojkvän heter David Wallman och vi har varit tillsammans i snart 1½år. Jag älskar julen, all snö, pynta, baka och man blir som ett barn igen. Men sommar är också helt underbar för det är så varmt och skönt. Jag är oftast glad och skrattar mycket. Dock så kan jag bli ledsen fort om det händer någonting. Jag har en storebror som heter Oliver, min mamma heter Anette och pappa heter Kenta. Ja det finns väl inte så mycket mera. Fråga om ni vill veta någonting.


skolfotot för iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0