-En rolig kväll

okej, det finns så sjukt många kvällar som har varit roliga. Jag har sjukt mycket minnen, men jag tänker skriva lite om en kväll när jag och mamma var och kollade på Bounce. Det var en grym upplevelse och jag är så enormt glad att mamma frågade mig om jag ville följa med. Eftersom att det var deras sista uppvisning med så var allting helt sjukt. Globen var typ fullsatt och så började allting. Nu efteråt så kan jag inte ens förstå att jag var där, jag av alla människor. När jag satt där så var allting magiskt, magen kittlade och man njöt varje sekund. Jag kan bara säga ett stort tack till min mor som tog med mig dit. 



Kommentarer
Postat av: Anette

Tack själv !! Jag är så glad att du ville följa med !! =)

2010-12-06 @ 23:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0