fix you

Jag gör nästan som alla andra.

- En presentation om mig själv
- En rolig kväll
- Det här stör mig
- En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
- Vad är kärlek
- Min bästa vän
- Ett pinsamt minne
- Det här saknar jag
- Mina drömmar
- Mitt favoritminne
- Min absoluta favoritlåt
- Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
- Det här får mig att gråta
- Mina rädslor
- Min nuvarande kärlek
- En presentation om mig själv
- En rolig kväll
- Det här stör mig
- En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
- Vad är kärlek
- Min bästa vän
- Ett pinsamt minne
- Det här saknar jag
- Mina drömmar
- Mitt favoritminne
- Min absoluta favoritlåt
- Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
- Det här får mig att gråta
- Mina rädslor
- Min nuvarande kärlek

De här sakerna kommer jag att skriva om innan julafton.

Nu ska jag och mamma baka klart sen drar jag mig upp till Sun4U för att sola en snabbis. Efter det blir det att äta och plugga. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0