hej tomtegubbar

Tjenare, ursäkta mig att mitt bloggande har blivit dåligt. Igår gick jag och la mig efter skolan, jag tänkte lägga mig i 1 timme. Men var så trött så jag gick upp vid 7 och borstade tänderna igen sen gick o la mig utan att ens äta kvällsmat. Så inatt vaknade jag först vid halv 3 och kunde inte somna om för jag drömde en hemsk mardröm. Kunde somna efter en halv timme typ. Men gick upp vid 7 för att se på julkalendern imorse och kunde inte somna om igen efter det så jag har vart vaken sen 7, första dagen på mitt jullov. Underbart! Så idag har jag gjort klart min svenska uppsats och nu ska jag platta mitt hår. Klippte mig ju i tisdags så kommer kanske bilder senare om ni har tur;). Jag kommer antagligen inte vara så bra på att blogga under lovet eftersom jag kommer att leva livet och bara ha det underbart! Hörs senare idag om det kommer att hända någonting mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0