vinter


jag älskar vintern, vilket många undrar över.
jag tycker att det är mysigt att se snön utanför fönstret,
vilket får mig att bara vilja ta på mig och gå ut!
låter som jag är ett litet barn som vill leka när snön kommer,
men det är sant, jag känner mig som ett barn när snön är här.
vilket gör att det bara blir bättre och bättre med vintern.
allting med vintern är mysigt tycker jag.
julen, snön, advent, tvn, varm oboy, allting!
så jag är inte ledsen över att vintern är påväg ordentligt.
för jag är förberedd ;).
Nu ska jag gå ner och starta bastun, ta en lång dusch och sen sätta mig o ta det lugnt i bastun.
Hörs ikväll!:*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Längesen nu :(

Meeega snygg bild asså!! ;D

Winter=lovely <3

2010-12-01 @ 22:02:57
Postat av: felicia

nä, sommar skare va, thihi! :D

2010-12-07 @ 22:21:32
URL: http://nannyfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0