white christmas!

Hejsan, idag var jag på julmiddag med pojkvännens familj. Firade även hans syster som fyllde igår. Grattis i efterskott Sabina! Vi hade det jätte mysigt men kvart i 8 kom mamma och hämtade mig. Vi började med bingolotto och jag har redan vunnit 200:-! Om 5 minuter så fortsätter bingolotto och jag ska in o mysa med min familj igen då. Jag älskar att kolla under granen och så ligger alla paketen där. Alla klagar på att det inte känns som julafton imorgon, men jag är sjukt pepp faktiskt! Träffa släkten och äta god mat. Vill tacka släkten för att ni är så underbara allihopa.:* Skriver nog lite imorgon bitti igen! Pussar!!

förra året tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0