I just want to hear your voice.

Hejsan,

Jag har gjort många inlägg på bara första dagen, så varför inte lägga in ett till. Klockan är kvart över 4 och jag är mega trött. Men vad gör det om 10 år? så istället fortsätter jag att vara vaken och spela CoD MW 2 efter att David och Tobias har spelat klart. Min gullunge David är underbart söt när han spelar och är så koncentrerad. Under tiden nördarna spelar så kollar Emma och jag på kopps, filmen är ju helt underbar. Jag har typ ingenting att skriva egentligen men kan ju självklart fortsätta på det här så att det blir ganska långt eftersom att alla mina inlägg här har varit jätte korta känner jag. Det är ingen social inne på varken msn eller på sms. De enda som är lite sociala är min underbara som är i samma hus som jag just nu. Jag kan inte ge alla en puss men jag kan gå och pussa på Emma och David snart. Men nu är det bara ca 1 minut kvar av deras match så nu ska jag och Emma spela. Jag kanske uppdaterar senare för nu är det min tur:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0