I´m wondering what you are dreaming of.

Hejsan,

Jag har varit i Linköping hela dagen och handlat mig hur mycket som helst. Kläder som är galet mycket, nya skor, ett nytt skrivbord och en byrå va vad jag fick med mig hem. Hel nöjd efter en underbar dag med min älskade mamma. När vi kom hem började jag att fixa lite med mitt rum, men det är inte klart än. Så imorgon blir det att gå upp skapligt och fixa till allting, montera och se hur de ska stå. Har rensat kläder och sådant med. Nu ska jag sova, ensam tyvärr. Just nu skulle jag faktiskt göra det mesta för att få hit min älskling o sova med hans värme, men han ska jobba imorgon tyvärr. Får se om jag kanske ska träffa älskii efter att jag fixat mitt rum. Under tiden mina föräldrar ska bort så ska jag och David ha en dag för oss själva, mysa o ha kul. Vet inte vad vi ska göra men jag känner att vi knappt träffas själva, så ibland behöver man vara lite själva med. hehe, gud va jag försöker låta proffsig eller något :s. Bilder på rummet och kläder kommer imorgon. Ska dra mig och sova nu. Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0