Jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Hejsan,

Har bloggat väldigt dåligt nu, men det beror på att jag inte riktigt har haft tid. Jag och David har legat och läst som galningar. Igår åkte jag, David, mamma och pappa till något ställe och åt glass o vofflor. Efter det la vi oss och läste tills mamma kom in o frågade om vi ville med och lyssna på Status Q som var i Motala. Var väl ute till typ 11, då tog jag och David bilen till McDonalds och åt mat. As gott! Sen åkte vi hem och kollade på någon läskig film:o Jag kollade lite då och då. haha, sen somnade vi. Imorse vaknade vi vid 12 tror jag, då började vi läsa. Tog en fika sen åt vi mat. Vi startade en film förut, men sen skulle han hem i mitten av den, så nu sitter jag här vid datorn. Jossan kommer kanske snart hoppas jag. Niiiice! Får se vad vi ska göra. 

Jag vet inte vad som håller på att hända, det är så mycket svårare nu. Jag förstår inte vad du tänker, jag är rädd! Vi kan inte göra någonting åt framtiden men jag är rädd att det inte är bra. Jag älskar dig!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0