Min kärlek till dig!

Redan första gången jag träffade dig så kändes allting jätte bra. Jag satt och kollade på dig länge, inspekterade dig och försökte hitta något fel, men det fanns inget. Dina ögon fick mig att smälta, din mun gjorde mig galen och din röst fick mig att rysa. Jag tjatade och fick dig att sjunga, jag ville aldrig att du skulle sluta. Det var så sjukt underbart. Jag visste att från och med den dagen skulle jag kämpa för att få dig. När jag gick hem den kvällen så fick jag ett sms från dig, jag vågade inte kolla ifall du skulle säga någonting att jag inte var något att ha, men så kollade jag och jag blev så jäkla glad! Det stod: "dina ögon var dom finaste jag har sett<3!" Jag var stum, jag visste inte vad jag skulle svara!
Vi bestämde att träffas efter ditt sommarjobb den 6 Juli 2009. Vi hade knappt känt varandra i 4 dagar men ändå så fick du mig helt galen av din utstrålning. Vi kollade på Bolt och Forrest Gump, när jag skulle byta film så la du din arm på min plats så att jag skulle lägga mig mot dig och det gjorde jag. Jag njöt varje sekund i din famn. När även Forrest Gump var slut så var det vara 1 timma kvar till du skulle hem så vi startade lite musik. Jag minns att när "Kim Larsen - This is my life" var igång så möttes våra läppar för första gången. Den dagen blev det du och jag. Jag gick runt och log när du hade åkt hem, för att jag visste att vi skulle träffas igen.
På din födelsedag var vi i duntis och kollade på folkrace med Johanna och Niklas, efter allt om och men så delade du och jag tröja i regnet. Det var även då jag först träffade din familj, jag var blyg och sa ingenting. Men nu känner jag mig helt hemma hos dig, vågar vara mig själv för att jag vet att dom accepterar mig. Några mera minnen är när vi kollade på stjärnorna på moppen, badade i varamon (a), örebrosimmhall, filmkvällarna, bilturerna, ullaredsresorna, stugan, din student. ja det finns hur många minnen som helst så jag kan inte fortsätta att rabbla upp allt.
Snart har vi varit tillsammans i 13 månader och tiden har gått så sjukt snabbt. Men det har varit den bästa tiden i mitt liv. Min familj, mina vänner och min släkt tycker om dig, och det förstår jag. De tycker att du är den rätta för mig och det kan jag hålla med om. Visst att man bråkar och blir sura på varandra, men det blir så i ett förhållande. Det gör oss starkare. Förlåt för alla gånger som jag har fått dig att känna dig osäker pga mina kommentarer. Du vet att jag inte menar det. Inga förhållanden är perfekta men vi är fan riktigt nära det. Jag hoppas och tror att vi kommer hålla ihop väldigt länge. För så fort jag lämnar din sida så saknar jag dig som in i helvete. Min kärlek för dig är obeskrivlig, du är världens bästa pojkvän och den finaste personen jag någonsin har träffat. Du får mig att tro på mig själv så snälla lämna mig inte för då hade jag ramlat ner och inte kunnat ställa mig upp. Jag älskar dig David Wallman! Tack för att du har gjort mitt liv värt att leva!
Älskling,

Kommentarer
Postat av: David

Naw<33 vet inte ens vad jag ska säga:O<3 Du är sjukt underbar och jag älskar dig verkligen mest!<33

2010-07-29 @ 15:31:46
Postat av: Felle

hehe du är ju för söt! jag älskar dig mer! <3:)<3333333

2010-07-29 @ 15:38:01
URL: http://someoneisperfect.blogg.se/
Postat av: eelinpalm

åh, så sjukt sött felle!

2010-07-29 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0