Nobody know when you´re down.

Hejsan,

Tack för en väldigt trevlig gårdag. Emma, jag och Johanna träffade några som Johanna kände, o fan va roliga dom var. Sen gick vi hem till Emma igen mös och chillade. Somnade typ 2 eller någonting. Vaknade sent idag, Emma hade feber så hon skippade jobbet. Vi tog varsin pan pizza sen bakade vi kladkaka. När kladdkakan var klar så kom vår efterlängtade Jossan! Vi kollade på John Tucker must die. Det var bara jag som inte hade sett den, klockren film! Efter filmen pratade vi bara och nu är jag hemma. Jag ska ringa till Vätterviksbadet och hoppas på att få en praktik där. Annars vet jag inte vad jag gör. Aja, vet inte vad jag ska göra ikväll. Antingen drar jag tillbaka till Emma och är där eller så träffar jag David och hans vänner? ja vi får se hur det blir. Kommer kanske en outfit bild senare ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0