One night,

Hejsan,

Det har varit dålig uppdatering pga att jag och älskling + hans familj tog oss en tripp till Ullared. Där hittade jag 2 väskor(en liten o en stor), ett långt linne, ett par byxor, en kofta, 5 par trosor och ett paket rakhyvlar. Det va vad jag fick med mig hem. As härligt! Sen igår när vi kom hem till älskling så fikade vi, kollade på allt vi hade köpt o sen packade han för att sova hos mig. När vi kom hem till mig så var Jojje, Helena, Stina och Calle hos oss, vi åt grillat sen kollade jag, Stina och David på filmer. Somnade skapligt tidigt. Imorse vaknade vi klockan 12, då gick vi ner och duschade sen åt mat. Och för någon timma sen åkte han hem och jag har klippt gräset. Ont i händerna och ena foten för jag fick skoskav. Nu måste jag rusa ut. Mamma ropar.  Skriver senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0