Sometimes it doesn´t seem that you care at all.

Heejsan,

Jag sitter i min mjukisdress och ska snart starta någon film. Väljer mellan the last song och love happens. Får se vilken det blir. Jag har ingenting att skriva om så här sent eftersom ni vet vad jag har gjort idag osv. Men imorgon ska jag packa till hemliga resan som jag vet om. Åker på fredag med mamma, pappa och David, dock kommer jag bara vara borta tills lördagen. Skulle varit i 3 dagar men nae blev 1 natt istället. haha, jaja det ska bli jävligt kul faktiskt! Får inte börja packa förän vid 5 typ, för pappa vet inte om resan. Älsklingen sover här imorgon med. Mysigast. Kanske ska träffa Lisa Carlsson med, om hon kommer till Mjölby skaplig tid. Inte träffat henne på mer än 1 månad:o Saknad!


David Wallman, du är världens bästa! Jag kan inte förstå att jag har någon som dig. Skulle aldrig klara mig utan dig. Tiden går så sjukt snabbt med dig, jag är glad att jag träffade just dig. Jag älskar dig mer än allting!<3



Kommentarer
Postat av: David

Jag älskar dig mest :) <3

2010-07-29 @ 00:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0