What´s wrong with me?

Hejsan,

Igår var Emma och David här. Vi spelade uno, pratade, badade i varamon och åt i mängder. Vid typ 10 drog Emma sig hemåt, så jag och David kollade på snuten i hollywood 3. Efter filmen skulle vi sova men då var det ett jävla liv ute på altanen för min bror hade typ efterfest här. Han lovade att dom skulle åka innan kvart i 1 men klockan hann bli kvart över. Var arg o sur för ja va så jävla trött. Sen åkte dom och Oliver kom hem typ vid 1 eller någonting idag. Vet inte vart han sov men aja. Idag gick jag upp vid typ 11 då lagade jag o David mat, sen åt vi och fixade lite. Vid typ 2 drog han hem och då satte jag mig här framför datorn. Kommer antagligen att sitta kvar här tills jag ska dra vid halv 8. Då ska jag hem till Emma med Johanna. Vi ska typ mysa, prata och bara ha de gött. Sover även där inatt. Så ingen uppdatering förän imorgon. Jossan kommer hem idag med, saknad är hon! Så imorgon ska hon och jag träffas o prata om praktiken. Niiiiice.

Btw, jag mår inte speciellt bra just nu, känner mig depp som fan. Har gråtit o sånt idag. Vet inte vad det är med mig, antar att det är mensen som dampar. Jag gillar inte att känna mig såhär. Vill bara bort från min kropp just nu. Så skit känns det. Men ändå så har jag liksom ett as bra liv? aadu, det är lustigt. Solen skiner ute, mina vänner, familj och pojkvän är helt underbara! Nej nu ska jag ta mig i kragen och göra någonting tills klockan blir halv 8.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0