allt bara försvann.







Jag minns varenda minne med dig, vi var verkligen oslagbara tillsammans.
Sen hände någonting, allting blev svårare att hålla ihop.
vi fann tillbaka till varandra igen, men nu är allt försvunnet.
Jag vet att det är mitt fel mest. Jag förändrades tyckte du,
och jag tyckte att du förändrades, vi blev för olika.
Men jag tror att innerst inne så finns vi kvar, dom gamla personerna.
Allting har blivit så himla fel den senaste tiden.
Jag saknar dig Emma, vi var bästa vänner, visste allt om varandra.
Sen nu så är allt som bortblåst. Jag saknar det vi en gång hade.
Jag älskar dig fortfarande min ALÄL!
Jag kommer att minnas dig tills min död. Tack för jag har fått uppleva allt med dig,
för jag har fått stå dig nära i 14 år. Tack för allting Emma Lidberg!<3

Kommentarer
Postat av: Hanniiii

Jätte söta bilder verkligen!

Hoppas att ni hittar tillbaka till varann en dag. Ibland måste man va ifrån varandra ett tag för att hitta varandra i en annan situation ! <3

2010-11-14 @ 17:30:27
Postat av: emma

Det var någonting som hände, vet inte riktigt vad. Vi slutade höra av oss till varandra utan vidare och nu skulle det kännas dumt att bara träffas för att prata. Man har missat så mycket, jag har gjort så mycket som du inte vet om, varit med om saker som gjorde mig lycklig - och sårad. Jag tackar dig för tiden och alla minnen, och jag hoppas att vi någongång kan umgås som förut. Vara lika cp tsm, vara lika störda som vi kunde va. Skita i vad andra tyckte och bara köra vårat egna race. Men alla förändras, alla skaffar nya kompisar... Sånt är livet, men kan kännas surt att förlora en kompis, bara för man skaffar mer. Jag saknar dig, och jag älskar dig.

2010-11-15 @ 17:53:37
URL: http://lidbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0