andraavenyn!

Hello,

Jag har inte skrivit så bra nu på senaste tiden känner jag! Varit tråkig och glömt bort en massa. Men kan börja med att jag skulle vilja ha en vecka till med lov! Men nu är det bara 5 veckor kvar för mig till jullovet är här, älskar julen!! 

I veckan har jag hunnit med en massa faktiskt. Jag har sovit i klubbis, festat, myst, hälsat på mormor, kört bil och ätit på stan. Det har varit underbart! Igår så var älsklingens familj borta så vi lagade mat ( enchilada!! ) och satt framför tvn och åt. Efter maten så bara mös vi tills "så mycket bättre" började. Det var ett skitbra program tyckte jag. Efter det så skulle vi ha sett på "nummer 23", en skräckfilm, men vi åkte istället till Viktor och spelade Wii! Sen kom vi hem typ 2. Då la vi oss och sov. Imorse så åt vi mat, duschade och tog det chill. Vi somnade i varandras armar på dagen. Sen kom mamma och hämtade mig vid halv 2 typ. Jag har kört bil idag, as bra va jag! Sen tränade jag och Elin Sööder! Så nu ska jag äta, jag är svin hungrig nu!! Ikväll blir det att plugga med! Orkar inte skriva mera och jag har inga nya bilder för jag har inte haft ork att gå ut och ta bilder med systemkameran, orkar inte ta med den överallt så ska få en ny liten kamera snart! Då kommer bloggen att bli roligare, det lovar jag!!:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0