du är det finaste jag vet!

Tjenare, jag har precis kollat klart på en film. Den var faktiskt bra, dock var slutet lite sådär.. men iallafall. Nu ska jag kolla på Andra avenyn, One Tree Hill och Eva och Adam. Ligga och vänta tills min älskling kommer hit och ska sova med mig. Imorgon kommer det folk hit vid 3 för att fira min bror. Det ska bli trevligt! Jag har köpt en grej som jag vet att han behöver... haha. Hårspray behöver han alltid så nu ska han få det. Så är det ju fars-dag med så pappa ska få en mugg och ett kort av mig och min bror. Kommer bilder imorgon kanske. Nu ska jag kolla som sagt. Så Godnatt mina fina!:*


Jag längtar tills det är vinter på riktigt!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha glöm inte hälsa oliver ^^

söt bild! Längtar också till vintern :) <3

2010-11-14 @ 07:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0