happy girl

Tjoo, Jag har bara legat o slappat hela dagen. Men imorgon så ska jag till skolan hur jag än mår. Orkar inte vara hemma mera. Imorgon kommer även min almanacka hem till mig!! yey! Hehe vet inte om jag har sagt det men beställde en almanacka för ett tag sen, från: http://www.personligalmanacka.se/ Och nu så kommer den hem till mig imorgon! Underbart! Ska antagligen träffa David imorgon med en stund, och ska köpa lite saker från jysk med pappa också. Hoppas att det blir en bra dag. Nu ska jag äta sen kolla på lite mera Oth innan jag ska sova. Godnatt!:*


såhär kommer min almanacka att se ut! :*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig felle ! :D <3



Och skriv från mig att alla som läser måste skriva varsin fråga ! Annars får de med mig att göra ^^

2010-11-16 @ 22:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0