Jag har gått för långt

Hejsan, nu ska jag försöka att fixa någon bra header så länge. Hoppas att jag får ihop något som blir okej. Iallafall, dagen har varit riktigt lång men ändå bra, när jag kom till stan så kom min älskling kort efteråt. Vi gick på stan och kollade skor till mig. Jag hittade ett par snygga o sköna skor men självklart så finns inte min storlek... Mamma ska köpa dom i Linköping imorgon efter jobbet om dom finns. HOPPAS!! Sen iallafall så fikade vi lite, och åkte hem till mig. Hos mig så myste vi och dampade. Fan va vi har det bra! Jag älskar dig!<3 Vid 20 över 9 så tog han bussen hem, men blev inte ledsen för imorgon ska vi ses igen! Underbart känner jag, hihi. Nu ska jag göra min header och sen lägga mig o sova. För imorgon ska jag vara pigg och utvilad. hehe!


skorna som jag hoppas att få imorgon, man kan vika ner kanten lite med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0