KÄNSLOR



Ni vet känslan när man är lycklig och verkligen inte kan tänka för man är så glad? När allting som händer får en positiv tanke med sig? Att man känner sig älskad på riktigt, av familjen, vännerna och kanske att man har en pojk-/flickvän. När man börjar tänka på någonting och drömmer sig iväg helt, man kan inte släppa tankarna på allt bra i livet. En sån dag har varit idag för mig! Jag har verkligen tänkt på hur bra jag har det. Jag har en helt underbar familj som stöttar mig, mina vänner som alltid får mig må bra och tillsist men inte minst min älskling som hela tiden påminner mig om att jag faktiskt inte är så dålig som jag tänker mig. Alla ni som är bland dom här personerna hoppas jag att ni tar åt er och förstår att ni gör mig lycklig. Idag när jag vaknade med en underbar pojkvän bredvid mig, låg och pratade och hade allt underbart! Familjen hämtade mig och körde bil med mig. Träningen med Elin gjorde mig piggare med och sen att få sitta med sin familj och äta mat, underbar dag har det varit. Hoppas på många mera såna här dagar nu. Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att vakna upp med bra humör imorgon! Godnatt mina fina läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0