Kärlek♥






Utan dig är jag inte hel, jag behöver dig för att kunna leva. 
Jag tror på oss och att vi kommer att få en lång framtid tillsammans.
Du är den finaste jag har och vår kärlek är helt underbar.
Jag hatar att sova utan dig, allting blir så ensamt och kallt då.
Längtar tills imorgon då jag får träffa dig igen.
Jag saknar dig så sjukt mycket just nu.
Varför ska vi alltid ha så mycket plugg så vi knappt hinner att träffas?
Men när vi väl träffas så är allting helt underbart.
Som förra helgen när vi hade huset för oss själva på kvällen,
att få laga mat tillsammans, sitta framför tv:n och ha en brasa bredvid. 
Jag älskar dig david, du är mitt allt, min kärlek och min bästa vän!♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jätte jätte fint skrivet felle !! Ni är så söta tillsammans :D <3

2010-11-11 @ 07:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0