nice life

Helloj,
Idag har jag inte skrivit någonting på hela dagen ju:o Men iallafall, började med att gå till skolan. Där vi hade hälsodag. Jag kunde inte vara med på sista lektionen vilket var typ corepass så jag + alla andra drog hem istället. Efter skolan gick jag och Jossan lite på stan och hade det gött. Tog bussen hem till mig så satt vi o hade kul, vid typ 7 så kom Sofia och då åt vi mat. Senare så kom Elin Palm och kollade på idol med oss. Olle var GRYM! Efter idol så drog Elin så vi startade Paranormal Activity och jag är faktiskt fortfarande livrädd. ;) Vi kollade inte klart på hela för vi skulle med bussen. Vilket vart fail. Vi gick hela vägen ända ut till typ korpen, sen tillbaka, jag trodde seriöst att jag skulle dö. Nu ligger jag i min säng och är fortfarande kall. Imorgon så ska jag och mamma adventspynta lite. As mysigt tycker jag! Senare på kvällen så ska jag åka till min älskling och sova där. UNDERBART att få träffa honom igen, saknar min lilla plutt. För länge sen jag träffade honom! Nu ska jag lägga mig och sova. Godnatt sötnosar:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0