stuck in the moment

Hello, fan va det har snöat idag. Som jag sa så blev det ju ingen bio idag :( får se om man kanske kan gå på den i veckan eller i helgen? Men tror att den inte går längre då.. Annars idag så har jag och david vart ute med hans hundar och kollat på Grotesco. Vi åkte pulka nedför hans jordkällare men de gick inte så bra så vi sket i det. Vi har haft en skit mysig helg tycker jag! När jag kom hem så ser jag att jag har fått en julstjärna i fönstret. As mysigt i mitt rum nu. Längtar efter att granen ska upp!! :*  Bara 26 dagar kvar till julafton nu ju!!  Har dock 5 prov, 2 inlämningar och 1 redovisning kvar i skolan:o! Nu ska jag kolla på lite One Tree Hill! Pusssar :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0