Svar på frågestunden!

Fråga : 1.vilka bloggar läser du oftast ? ( kompisar asso )
2. vilka vänner betyder mest för dej ? (:
Svar: 1. Jossan(www.jossanleinar.blogg.se), Emma(www.lidbergaren.blogg.se), Patricia(www.patricialinder.blogg.se), Jonna(www.jonnalisamaria.blogg.se), Elinor(www.elista.devote.se), Sofia(www.fiffelinan.blogg.se) tror inte att det är någon mer:o
2. Jossan är min bästa vän!
Fråga: Hur många har du strulat med ;)?
Svar: 6 st tror ja, ;D
Fråga: Om du MÅÅSTE välja EN person som betyder mest för dig. Vem väljer du? du MÅSTE välja EN!
Svar: helt seriöst så går det inte att välja bara en! min familj är närmast iallafall, men kan inte välja bara en!
Fråga: Okej, ska komma på nått nurå! ehm....Villken kändis skulle du ligga med?
Svar: Tror faktiskt att det blir typ Chad Michael Murray eller Zac Efron ;)
Fråga: Varför valde du just linjen du går på? turism asso? :D
Svar: Jag ville först gå samhäll och då tänkte jag varför inte göra det lite roligare och vissa av mina vänner skulle gå där så jag tyckte det lät bra. Nu skulle jag inte vilja byta alls!
Fråga av stina: hejhej ;d 1.din favvo låt ?
2. vilka är din/dina bästa kompisar ?
heh , hade ingenting att fråga ;)<3
Svar: 1: Det finns flera just nu,men typ Dixie Chicks - Not ready to make nice!
2: Har redan svarat på den, Jossan är grym!
Fråga av Jossan: du måste välja ett plagg av alla dina kläder, vilket gillar du mest just nu:)? viza bild ockzå!
Svar: Just nu är det min klänning som är finast ;) haha dock så har jag inte användt den en, ska ha den på nyårsafton istället. (bild)
Fråga av Sofie: Okey, vad hände mellan emma o dig? O vem e hon :)? visa bild eller något :)? fin blogg btw!
Svar: Jag tror att vi gled isär, vi blev för olika varandra. Jag var en idiot och hade verkligen inte tid ett tag. Men jag saknar Emma! Hon var min allra närmaste, min barndomsvän. La in bilder i ett inlägg för några dagar sen men här är en. (bild)
Fråga av emma tha king:
emma är världens snyggaste chey, svär ;)
haha, nämen okej.. Saknar du mig ibland o tänker tillbaka på minnen som jag gör?
Svar:  haha klart du är världens snyggaste;) Jag saknar dig något enormt Emma, tänker tillbaka på våra minnen typ hela tiden. Jag la in ett inlägg till dig herromdagen, vet inte om du har läst det. Men jag saknar dig verkligen sjukt mycket!
Fråga av Sabina:
Fellus! Jag visste inte att du hade en blogg, men jag tänkte länka till dig från min :)
För övrigt är jag nyfiken på vad du ska göra efter studenten? Har du några framtidsplaner?
Svar: Klart att jag har blogg ;), Jag har ingen aning om vad jag vill göra efter studenten faktiskt. Antingen ska jag plugga vidare med någonting intressant. Annars skulle jag vilja åka iväg och jobba utomlands lite kanske.
Fråga av Hanna:
Okejj , svårt att komma på frågor (:
Vilken är din favorit film? :p
Vem är din idol? ;) <3
Svar: Min favoritfilm är nog IceCastles tror jag;)
Och jag har ingen speciell idol:)
Fråga: tycker du inte själv att du väljer din kärlek för vännerna?
och vad hände med hon johanna som du var bästa kompis med?
Svar: Jag vet att jag har gjort det, jag har varit helt inne i kärleken. Men jag tycker att jag har förändrats. Att jag träffar mina vänner en del med. De vänner som jag har nu tycker att jag är med dom och att det inte är fel att träffa sin kärlek ibland med.
Jadu, allting hände med Johanna. Hon förändrades, jag med, hon mådde dåligt och jag kunde inte hjälpa henne, jag kände mig hemsk. Sen började hon klaga på att vi aldrig träffades och att jag bara var med David hela tiden. Jag kan erkänna att jag var besatt av honom, och det visste hon så aa. Nu hatar hon mig mer än allting annat typ så aa.
Fråga av Jossan: För andra gången, vilket är ditt favoritplagg av dina kläder? Visa bild!!!!!! ;)
Svar: haha svaret är där uppe, min klänning jag ska ha på nyårsafton.(y)
Fråga av "cool person":
Är hon den där Elin Söder snygg? Klart att hon är!
Vilka är dina favorit ämnen i skolan? Etik och Livsfrågor!
Är det sant att hon den där jossan(?) brukar drömma våta drömmar om dig?? Helt klart xD
Vilka kompisar bor du nära? Jossan, Elin, Emma
Hur ofta tränar du? Så ofta jag har tid
Vart tränar du? Feelgood
Vad hände med fotbollen? Jag kände att det inte var rätt, jag älskar fotboll men bara när det är på lek
Vad har du för ögon färg? Grön typ
Skulle du kunna flytta hemifrån helt själv nu? tror du att du skulle klara det? Helt själv tror jag inte att jag skulle klara det.
Skulle du vilja jobba på sidan av skolan, hur tror du att du skulle klara av det? Skulle jag nog vilja men inte hinna med.
Är du en facebook nörd? Faktiskt inte
Hur mycket gillar du att blogg från en skala 1-10? 6 kanske ;D
Svara ärligt nu!!: Hur ofta äter du pizza/kebab (a)? haha, 1 gång i veckan typ. :/
Skulle du klara av att vara utan dator i 3 veckor? Alltså inte sitta vid den ett dugg, bara vara hemma.? Det skulle jag inte klara av. Jag är beroende av datorn ;D
Vad är bäst:
Kram eller Puss: BÅDA
Cola eller Fanta: COLA
Tyskar eller Engelsk män: Engelsk
Pool eller Saltvatten eller varamon vatten: Hatar saltvatten så båda av de andra.
Banan eller Äpple? Banan
Klementiner eller körsbär? Klementiner
Tv eller radio? Tv
Hund eller katt? Hund .
Råtta eller mus(ikke köns organ)? Usch, men mus xD
Hur lång är du? 1,61
Vad äter du till frukost? Om jag ens äter frukost så typ en drickyoggi
Vad föredrar du för saft? Jordgubb
Vilken marmelad gillar du mest? Apelsin utan bitar i,
Vart bor du? Motala
Vart bor din pojkvän? Precis innan Fornåsa
Varför gillar inte du handbolls spelare (xD)? Haha det gör jag väl ?xD
Ska äta glass nu puss
Fråga av Stina: vilket är ditt favvoprogram?
& vad önskar du dej i julklapp ( som jag kan ge asso ) hihi :D
Svar: Mitt favorit program är Oc eller One Tree Hill tror jag.
Och jag önskar mig ett Wii, en kamera, en tröja från hm, klockor från knokk och o.n.e! hehe vet inte vad du kan köpa;D annars är det alltid bra med lite smått o gott ;)
Fråga av ann:
använder du dildo eller andra sexleksaker? Nej;D
Hur stora e dina bröst? Jag har C-kupa
Vilken kille skulle du helst vilja ligga med i Motala? Min pojkvän tack;)
Hur ofta onanerar du? Svarar jag inte på ;D
Fråga av jossan igen: Okok ställer en fråga till!
Vilken svensk stad gillar du mest :)? förutom motala!! hähä
Svar: Jag älskar göteborg, fint som fan och mycket shopping(a)
Fråga av stina igen: vilken är din favorit låt ? :D <3
Svar: Just nu har jag ingen favorit. Väldigt många som jag tycker om;D
Fråga: Vem är din absoluta bästa kompis?
Vad vill du göra i framtiden? :)
Svar: Min absoluta bästa kompis är Josefin Leinar!!
Och jag svarade på vad jag ville göra i framtiden högre upp.
Fråga : 1.vilka bloggar läser du oftast ? ( kompisar asso )
2. vilka vänner betyder mest för dej ? (:
Svar: 1. Jossan(www.jossanleinar.blogg.se), Emma(www.lidbergaren.blogg.se), Patricia(www.patricialinder.blogg.se), Jonna(www.jonnalisamaria.blogg.se), Elinor(www.elista.devote.se), Sofia(www.fiffelinan.blogg.se) tror inte att det är någon mer:o
2. Jossan är min bästa vän!
Fråga: Hur många har du strulat med ;)?
Svar: 6 st tror ja, ;D
Fråga: Om du MÅÅSTE välja EN person som betyder mest för dig. Vem väljer du? du MÅSTE välja EN!
Svar: helt seriöst så går det inte att välja bara en! min familj är närmast iallafall, men kan inte välja bara en!
Fråga: Okej, ska komma på nått nurå! ehm....Villken kändis skulle du ligga med?
Svar: Tror faktiskt att det blir typ Chad Michael Murray eller Zac Efron ;)
Fråga: Varför valde du just linjen du går på? turism asso? :D
Svar: Jag ville först gå samhäll och då tänkte jag varför inte göra det lite roligare och vissa av mina vänner skulle gå där så jag tyckte det lät bra. Nu skulle jag inte vilja byta alls!
Fråga av stina: hejhej ;d 1.din favvo låt ?
2. vilka är din/dina bästa kompisar ?
heh , hade ingenting att fråga ;)<3
Svar: 1: Det finns flera just nu,men typ Dixie Chicks - Not ready to make nice!
2: Har redan svarat på den, Jossan är grym!
Fråga av Jossan: du måste välja ett plagg av alla dina kläder, vilket gillar du mest just nu:)? viza bild ockzå!
Svar: Just nu är det min klänning som är finast ;) haha dock så har jag inte användt den en, ska ha den på nyårsafton istället. 

Fråga av Sofie: Okey, vad hände mellan emma o dig? O vem e hon :)? visa bild eller något :)? fin blogg btw!
Svar: Jag tror att vi gled isär, vi blev för olika varandra. Jag var en idiot och hade verkligen inte tid ett tag. Men jag saknar Emma! Hon var min allra närmaste, min barndomsvän. La in bilder i ett inlägg för några dagar sen men här är en. 
Fråga av emma tha king:
emma är världens snyggaste chey, svär ;)
haha, nämen okej.. Saknar du mig ibland o tänker tillbaka på minnen som jag gör?
Svar:  haha klart du är världens snyggaste;) Jag saknar dig något enormt Emma, tänker tillbaka på våra minnen typ hela tiden. Jag la in ett inlägg till dig herromdagen, vet inte om du har läst det. Men jag saknar dig verkligen sjukt mycket!
Fråga av Sabina:
Fellus! Jag visste inte att du hade en blogg, men jag tänkte länka till dig från min :)
För övrigt är jag nyfiken på vad du ska göra efter studenten? Har du några framtidsplaner?
Svar: Klart att jag har blogg ;), Jag har ingen aning om vad jag vill göra efter studenten faktiskt. Antingen ska jag plugga vidare med någonting intressant. Annars skulle jag vilja åka iväg och jobba utomlands lite kanske.
Fråga av Hanna:
Okejj , svårt att komma på frågor (:
Vilken är din favorit film? :p
Vem är din idol? ;) <3
Svar: Min favoritfilm är nog IceCastles tror jag;)
Och jag har ingen speciell idol:)
Fråga: tycker du inte själv att du väljer din kärlek för vännerna?
och vad hände med hon johanna som du var bästa kompis med?
Svar: Jag vet att jag har gjort det, jag har varit helt inne i kärleken. Men jag tycker att jag har förändrats. Att jag träffar mina vänner en del med. De vänner som jag har nu tycker att jag är med dom och att det inte är fel att träffa sin kärlek ibland med.
Jadu, allting hände med Johanna. Hon förändrades, jag med, hon mådde dåligt och jag kunde inte hjälpa henne, jag kände mig hemsk. Sen började hon klaga på att vi aldrig träffades och att jag bara var med David hela tiden. Jag kan erkänna att jag var besatt av honom, och det visste hon så aa. Nu hatar hon mig mer än allting annat typ så aa.
Fråga av Jossan: För andra gången, vilket är ditt favoritplagg av dina kläder? Visa bild!!!!!! ;)
Svar: haha svaret är där uppe, min klänning jag ska ha på nyårsafton.(y) och bild ser du där uppe.
Fråga av "cool person":
Är hon den där Elin Söder snygg? Klart att hon är!
Vilka är dina favorit ämnen i skolan? Etik och Livsfrågor!
Är det sant att hon den där jossan(?) brukar drömma våta drömmar om dig?? Helt klart xD
Vilka kompisar bor du nära? Jossan, Elin, Emma
Hur ofta tränar du? Så ofta jag har tid
Vart tränar du? Feelgood
Vad hände med fotbollen? Jag kände att det inte var rätt, jag älskar fotboll men bara när det är på lek
Vad har du för ögon färg? Grön typ
Skulle du kunna flytta hemifrån helt själv nu? tror du att du skulle klara det? Helt själv tror jag inte att jag skulle klara det.
Skulle du vilja jobba på sidan av skolan, hur tror du att du skulle klara av det? Skulle jag nog vilja men inte hinna med.
Är du en facebook nörd? Faktiskt inte
Hur mycket gillar du att blogg från en skala 1-10? 6 kanske ;D
Svara ärligt nu!!: Hur ofta äter du pizza/kebab (a)? haha, 1 gång i veckan typ. :/
Skulle du klara av att vara utan dator i 3 veckor? Alltså inte sitta vid den ett dugg, bara vara hemma.? Det skulle jag inte klara av. Jag är beroende av datorn ;D
Vad är bäst:
Kram eller Puss: BÅDA
Cola eller Fanta: COLA
Tyskar eller Engelsk män: Engelsk
Pool eller Saltvatten eller varamon vatten: Hatar saltvatten så båda av de andra.
Banan eller Äpple? Banan
Klementiner eller körsbär? Klementiner
Tv eller radio? Tv
Hund eller katt? Hund .
Råtta eller mus(ikke köns organ)? Usch, men mus xD
Hur lång är du? 1,61
Vad äter du till frukost? Om jag ens äter frukost så typ en drickyoggi
Vad föredrar du för saft? Jordgubb
Vilken marmelad gillar du mest? Apelsin utan bitar i,
Vart bor du? Motala
Vart bor din pojkvän? Precis innan Fornåsa
Varför gillar inte du handbolls spelare (xD)? Haha det gör jag väl ?xD
Ska äta glass nu puss
Fråga av Stina: vilket är ditt favvoprogram?
& vad önskar du dej i julklapp ( som jag kan ge asso ) hihi :D
Svar: Mitt favorit program är Oc eller One Tree Hill tror jag.
Och jag önskar mig ett Wii, en kamera, en tröja från hm, klockor från knokk och o.n.e! hehe vet inte vad du kan köpa;D annars är det alltid bra med lite smått o gott ;)
Fråga av ann:
använder du dildo eller andra sexleksaker? Nej;D
Hur stora e dina bröst? Jag har C-kupa
Vilken kille skulle du helst vilja ligga med i Motala? Min pojkvän tack;)
Hur ofta onanerar du? Svarar jag inte på ;D
Fråga av jossan igen: Okok ställer en fråga till!
Vilken svensk stad gillar du mest :)? förutom motala!! hähä
Svar: Jag älskar göteborg, fint som fan och mycket shopping(a)
Fråga av stina igen: vilken är din favorit låt ? :D <3
Svar: Just nu har jag ingen favorit. Men typ Dixie Chicks - Not ready to make nice!
Fråga: Vem är din absoluta bästa kompis?
Vad vill du göra i framtiden? :)
Svar: Min absoluta bästa kompis är Josefin Leinar!!
Och jag svarade på vad jag ville göra i framtiden högre upp.

Tack för alla fina och roliga kommentarer, hoppas att ni är nöjda. Bara att fråga mera om det är något ni undrar över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0