take me as I am,

Hejhej, inatt sov jag ju hos david, och han missade bussen idag så han kom tillbaka hem o la sig igen. Vid halv 11 så gick jag upp för vid 11 skulle jag ju med bussen till motala. Gick på stan lite med Lisa sen åkte vi till skolan. Vi hade aupair kursen idag, o det är ju helt underbart att bara laga mat och äta som en lektion? Nästa vecka ska vi göra julpyssel. Underbart! Efter skolan så gick jag och Jossan genom stan innan vi gick hemåt. När vi var vid mossen så möter vi Emma och Felicia. stod o snackade ett tag sen drog jag mig hemåt. Nu har jag typ inte gjort någonting, ska sätta mig o plugga lite sen tror jag att jag ska advents-städa lite. :D:D ÄLSKAR ATT SNÖN ÄR HÄR!!! VILL BARA UT O LEKA!!! :Dhehehehe( jag är som ett barn jag vet ;) Vi hörs senare kanske? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0