You know I love you don´t you?

Godmorgon! Jag är snart klar och det är en halv timme kvar tills jag ska vara hos Jossan! Jag har ont i halsen, trött, sjuk och har ont i huvudet. Jag känner på mig att det kommer bli en väldigt hemsk dag idag. Vi hade sovmorgon till 10.10 idag, men ofc så får bussen 9.15 -.-. Nu när vi kommer till skolan så har vi småföretagande och ska jobba med våran företag, sen är det lunch. Efter lunch: Religon, Engelska, Klassråd och Studietid. Kommer stanna på studietiden och göra lite matte eftersom jag ligger lite efter. Jag längtar tills vi slutar så jag bara kan åka och och dega hela dagen. Men självklart så kan jag inte göra det utan jag måste plugga till Naturkunskapsprovet som är imorgon. Hemska tanke! Nu orkar jag inte skriva mera för jag ska ta på mig min tröja, fixa det sista o kanske få i mig lite frukost? Får se! Ha det bra! Svara på era frågor i eftermiddag! Pussar:*


Pigg brud!!! ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wohoo ! De va någon som gick på mitt "hot" ^^ men du , när kommer svaren ?! ;) <3

2010-11-18 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0