favvo

Hanna är en bra tjej alltså. Hon är en trogen kommenterare. Tack, detta inlägg är för dig Hanna!:*

Mina favoriter just nu:
Djur: Hund
Mat: Enchilada
Godis: Choklad
Skolämne: Etik & Livsfrågor
Veckodag: Fredag eller Lördag
Outfit: Hmm, tights och ett linne. (som på bilden nedanför.)
Vän: Josefinen :*
Sport: Fotboll
Parfym: Tjej - Amor tror jag Kill - Armani Code
Film: tror det får bli Ice Castles(a)
Låt: Bruno Mars - Just the way you are eller Chris Brown - Without you!
Tv-serie: One Tree Hill och OC! :*
Bok: Pojken som kallades det
Färg: Vitt!!

Outfiten:

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wohooo! ;)

Nu vet jag helt plötsligt lite mer om dig (:

Du är också bra och jag hoppas det går bra med din mormor. (om du vill säga allt ang. dina känslor om din mormor nu samtidigt som du kanske inte vill kan du kanske skriva istället för att prata för jag vet att du är en höjdare på att skriva ner dina känslor! ) <3

2010-10-27 @ 21:39:26
Postat av: Hanna

Oj ! Glömde skriva att du skulle skriva de till din mamma.. Ah hur de nu blir :s krångligt jag gjorde det hela

2010-10-27 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0