FREDAGSMYS

Hejsan,

Skolan gick snabbt idag. Dock så gick matteprovet inte så bra. Har varit hemma i ca 2 timmar snart och är as hungrig. Men om typ 25 minuter så åker jag och Jossan till Amanda där det kommer vara en massa trevliga brudar. Ikväll ska vi bara ha världens fredagsmys! Tacos, chips, dipp, godis, läsk och idol! Känner på mig att det kommer bli en helt underbar fredagkväll! Skriver nog inte när jag kommer hem för det kan bli ganska sent. Men imorgon kan jag skriva om jag orkar och hinner. Någon gång imorgon så så ska jag träffa min älskling! Vilket kommer bli underbart. Förlåt för igår! allting vart bara så fel. Ingen idé att fråga för jag har ingenting att svara. Allting vart bara konstigt och fel igår. Det ska bli en underbar morgondag istället för att rätta till det. Nu ska jag inte skriva mera, ska kolla på lite Oc till sen åker jag till Amanda! 





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det lät mysigt :)

2010-10-02 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0