Juleeeeen<333333

Hejsan,

Idag började det med att jag vaknade vid 1:o, så gick jag upp och duschade. Efter duschen så började jag att packa inför måndag. Nu är nästan allting klart för resan. Skitsamma iallafall. Nu sitter jag i min stol och lyssnar på julmusik och bara längtar! Tänker tillbaka på alla jular jag har haft och gud va mysigt det är! Jag är klar inför ikväll redan, det ska bli mycket trevligt. Btw, jag var inne på www.knokk.se o shit va jag vill beställa hem! Vet vad jag önskar mig i julklapp nu(a). Hoppas att min plutt kommer hit ganska så snart med. 

Fick en fråga om vad jag använder för program för min bilder. Och jag har nyligen laddat hem ett program som heter PhotoScape! Jag tycker att det är lätt att redigera där och bilderna blir bra! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar med till julen! och du fyller år då med ;D

tack för svaret ang. bilderna ;) <3

2010-10-09 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0