justthewayyouare

Hejsan,

Idag har jag gjort en massa. Vaknade bredvid min underbara pojkvän, gick upp och duschade. Han gick ut och fixade med bil innan maten så satt jag vid datan, vid 2 kom mamma o pappa och hämtade mig. Vi åkte förbi våran travhäst. haha det är sant mamma och pappa fick spontanryck och köpte en 10 del av en travhäst. Efter det åkte vi och hämtade Stina, skjutsade mamma till sjukhuset och sen åkte jag och Stina till maxi och köpte present till mormor, det blev ett kuddfodral som det står: världens bästa mormor! på flera gånger i ett hjärta och så köpte vi en stor Merci ask. Får se när vi åker upp och hälsar på. Sen iallafall så åkte jag och pappa hem och efter typ 1 timme hemma så åkte vi till bilprovningen och jag övningskörde för första gången!! Det gick bra, bara några kärringstopp i början. Efter många många varv så åkte vi mot mossen. Där fick jag köra lite till och sen nu är vi hemma. Imorgon får vi se vad som händer. Puss:*:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0