loveofmylife

Hejsan,

Igår var verkligen en riktig fredagsmys dag! Tack alla!! Vaknade vid typ 12 idag, åt och så. Har legat och kollat på Oc lite nu. Ska kolla på 1 avsnitt till sen åker jag till feelgood och gymmar lite hade jag tänkt mig. Kring 5 så kommer min älskling hit och vi ska ha en riktigt mysig kväll! Allting kommer att vara underbart tror jag! Imorgon blir en plugg dag tyvärr. Har massa i skolan just nu, men som tur va så har vi ju ledigt på torsdag och fredag, sen åker vi till Tallin och Riga på måndagen. Fan va nice det kommer bli och fan va jag kommer sakna min älskling och familj!<3
Ikväll ska jag tvinga pojken min att ta massa bilder (a) ehehe kommer upp senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0