NOTREADYTOMAKENICE

Hejsan,

Idag har jag bara varit i skolan sen hem och kollat på oc. Jag ska snart plugga lite om jag bara orkar. Vet inte vart jag ska börja. Jag har engelska och en guidening att göra.. Tror jag börjar med engelskan om typ 20 minuter. Sen går drar o gymmar eller någonting. Får se om jag orkar. Mitt huvud mår skit och jag är trött. Imorgon börjar jag inte förän kvart i 10, går 1½ lektion sen mat o åka till Linköping på "kurs" typ. Efter dagen så åker jag hem och sen kommer älsklingen till mig. Vi tar bussen vid typ 19 till Linköping igen för att gå på bio! Imorgon är det våran dag älskling! kan inte förstå att det har gått 1 år och 3 månader sen vi blev tillsammans. Jag älskar dig så enormt mycket!<3


Den 6 Juli 2009, det var då vi blev ett. Bilden är tagen den dagen!<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

David måste titta på dig för han ler så mkt ! ;) <3

2010-10-06 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0