still counting

Tjenare tjenare,

Igår vid halv 7 så åkte jag till min pojke, vi låg och mös och hade det underbart! Han blev glad över min present(en parfym)! Duschade och sen la oss o kollade på Shrek 2! Jag halvsomnade ibland men den var faktiskt jättebra. Idag vaknade jag när älsklingen gick upp, sen somnade jag igen. Vid halv 11 så gick jag upp och var skit kissnödig! Låg i sängen tills jag hörde att David kom hem, då la han sig med mig och kollade på filmen. Sen gick han o satte sig vid datan och jag låg i sängen. Efter ett tag så kom han o la sig med mig så mös vi och sen duschade. Vi åkte till donken och åt lite sen skjutsade han hem mig. Efter att jag kom hem så har jag bara suttit i sängen och kollat på datorn i älsklingens tröja som jag snodde med mig hem. Jag ska snart plugga lite matte sen sätter jag på OC och bara glor i någon timme sen är det sovdax för mig idag. Är as trött.


Just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0